Tuesday, September 24, 2019

Jindřiška aneb Tady a teď


Mladá nadřízená Jindra mě zavolala do své kanceláře na kobereček. Ne ani tak, aby mě pérovala, jak je v takových situacích obvyklé, ale abychom  spolu řešili problémy firmy. Vlastně ani ne tak problémy - byli jsme v té době úspěšná, velmi  úspěšná firma - ale spíš záležitosti. Ano, záležitosti, to je to správné slovo.
Rokovali jsme spolu nejen jazyky, ale i rukama. A tak se při vehementní gestikulaci stalo, že jsem se maně dotkl rukou jejího malého prsu. Kdyby pohledy dokázaly vraždit, bylo by po mně. Ale po chvíli se jí tvář rozjasnila. "Vlastně, proč ne?" pravila. Když jsme se loučili, pozval jsem ji na večeři do velmi drahé restaurace v sousedství.
Po aperitivu a velmi chutném entrée se rozhovořila. "Přijala jsem onehdy tvé signály, a pochopila, že jsi mi navrhl navázání sexuálního poměru. Promiň, že jsem se na tebe velmi škaredě podívala! Až pozdě jsem si totiž uvědomila, že jsem už dost stará, abych podobné návrhy přestala odmítat. Známe se spolu několik let, a za tu dobu, myslím, jsem tě dost dobře poznala. Jsi pracovitý, iniciativní, vynalézavý... Ale takových je a bylo víc. Co však rozhodlo, že právě tobě se nejspíš chystám říct ´ano´ je to, že jsi, jak jsem se nejednou přesvědčila, diskrétní. To, s čím se ti chystám svěřit, vyžaduje diskrétnost opravdu nejvyššího stupně." Na dlouhou dobu se odmlčela a tvářila se tajemně. Při tom usrkávala tramín. Byl jsem opravdu napjat. O co asi jde? Vykradla banku? Zabila milence? Nebo je jedním z dalších levobočků Karla Gotta? "Sex se mi nutkavě spojuje s výpraskem na zadek."
Teď jsem se odmlčel já. "A kde je to tajemství, které je třeba diskrétně zachovat?" zeptal jsem se konečně. "Neřekla jsem to?," řekla podrážděně. " Jestliže budu s někým spát, chci při tom, nebo předtím, dostat na zadek." "Tomu jsem rozuměl," opáčil jsem, "ale co je na tom tak mimořádného, že je potřebná taková konspirace?"
Zrozpačitěla.
Ujal jsem se slova, a udělal jí dost dlouhou přednášku doplněnou statistickými daty o tom, jak rozkoš souvisí s bolestí. O tom, jaké procento žen někdy zažilo sexuálně motivované výprasky, často na vlastní žádost, a jaké procento žen, které takové výprasky nezažily, po nich touží, a o nich sní. O tom, že fakticky 100 % mužů touží ženám takové výprasky dát, i o tom, že nemalé procento mužů erotické výprasky od žen zná i na vlastní kůži. Zkrátka, že výprasky před sexem, nebo během něj, jsou naprosto obvyklé, a není nutné z nich dělat tabu. Jindra se ale může naprosto spolehnout na mou diskrétnost, v případě, že by k něčemu takovému mezi námi došlo, ale já od ní slib diskrétnosti žádat nebudu. Bude-li chtít, ať se pochlubí.
Toho večera jsme se rozešli dost chladně. Už žádné úsměvy, žádné letmé dotyky, žádné hlazení prstů. Nejinak tomu bylo v týdnech, které následovaly. Žádné nadstandardní vztahy. Byl jsem opět podřízený, jako kdokoliv jiný. Trošku mě to mrzelo, ale přizpůsobil jsem se.
Ke změně mělo dojít za tři týdny. Na konci páteční gremiálky mi gestem naznačila, že mám zůstat. Vyrukovala s jakýmisi bezvýznamnými banalitami, které by klidně mohly počkat do pondělka. Až když poslala sekretářku do banky, aby vyzvedla formuláře na novou smlouvu, přiznala barvu, a přešla k věci. Teď poněkud roztála. Natáhla se přes stůl a vložila mi ruku do dlaně. Hodně přemýšlela o tom, co jsem jí řekl. Přizná se, že mi příliš nevěřila. Mezitím si o tom něco přečetla, a potom se rozhodla udělat malý sociologický průzkum. Jelikož  nemá možnosti firem, které se těmito otázkami profesionálně zabývají, oslovila spolužačky z vysoké školy. Sedm z nich nebydlí v našem městě, takže se na ně obrátila mailem, tři zbývající pozvala, každou zvlášť, do stejné restaurace, v níž se o těchto věcech bavila se mnou ("Ani jsem netušila, že je tady tak draho. Budu ti muset podepsat nějaké speciální prémie."). Jedna z těch mailových neodpověděla vůbec, jedna odpověděla, že výprasky, a to i sexuálně motivované a konsenzuální jsou výrazem patriarchálního kulturního imperialismu, a  že nový světový řád, který je už na spadnutí, a který konečně přinese ženám kýžené osvobození, s těmi machistickými parchanty definitivně zatočí. Jedním dechem ale souhlasila s tím, aby ženy své odvěké trýznitele denně do krve bičovaly.
Z pěti  zbývajících mailových kamarádek tři mají se spankingem (tak se prý výpraskům říká odborně)  praktické  a pozitivní zkušenosti. Dostávají od svých partnerů pravidelné výprasky na HOLÝ zadek, a to nejen v souvislosti se sexem, ale i při jiných příležitostech, jako je koupání, společenské a jiné hry a sport, sázky, a je-li dobrá pohoda, někdy i docela bez speciálního důvodu. Jedna z nich má partnera, který rád podstoupí i výměnu rolí. ("Překvapilo mě, že všechny mají výprasky spojeny s HOLÝM zadkem. Nevím, jestli to vydržím, až a jestli se spolu dohodneme.").
Zbývající dvě mailové kámošky praktické zkušenosti zkušenosti nemají, ale často na výprasky myslí, představují si, co by, kdyby, vyhledávají zmínky o nich v literatuře a ve filmu, rády se zasmějí Nepraktovým vtipům a pociťují nad nimi příjemné vzrušení pod bříškem, a určitě by to rády přinejmenším vyzkoušely, kdyby neměly zábrany zavést o tom se svými partnery řeč. Jedna z nich tajně chodí na spankingové stránky na internetu, a ráda čte příběhy, které na Okounu a u Aryana píše kdosi, kdo vystupuje pod jménem Aloys.
Kamarádky zdejší, to byla pravá studnice spankingových vědomostí. Každá z nich měla o čem povídat až do závěrečné. Všechny tři žijí bohatý spankerský život, a jsou evidentně šťastné. ("Asi se s nimi budu stýkat i v budoucnosti. A možná s nimi seznámím i tebe.") Dvě jsou vdané a mají pravidelného partnera, třetí je na volné noze, a využívá služeb profesionálních i amatérských "masérů". Ta má kromě pozitivních zkušeností i zkušenosti negativní, nicméně si ale na tento život nestěžuje.
"Takže s těmi tvými procenty jsi měl nejspíš pravdu," dokončila Jindra monolog, když se celou tu dobu pokoušela stáhnout mi z prstu snubní prsten. "Uděláme to tady a teď, nebo si spolu vyjedeme někam na výlet?"
O odpovědi jsem nemusel dlouho přemýšlet. "Uděláme to tady a teď," pravil jsem, "a pak si občas zajedeme někam na výlet."


No comments:

Post a Comment