Monday, April 30, 2018

Valja, aneb Jak to bylo dál? Pokračování povídky Tamara, aneb Čajepitije (9)



S napětím a se zvědavostí jsem očekávala, jak se můj Sergej zachová, až Tamara s Leonidem odjedou. Musím přiznat, že mě divadlo, které nám Tamara připravila, docela vzrušilo, a že by mi nebylo příliš proti srsti, kdybych se v Tamařině postavení ocitla sama. Ale rozhodně jsem to nemínila Serjožovi připomenout.
Sergej byl ale už unavený a šel si lehnout. Byla jsem trochu zklamaná. Ale není všem dnům konec.
Sergej se ale nevrátil k otázce spankingu ani za celou sobotu a neděli. Budu ho muset trošičku popostrčit. Večer jsem za ním vlezla do koupelny, když se sprchoval. Jednou rukou jsem mu stiskla polotuhý úd, druhou rukou ho plácla dost silně po zadku. "Co to děláš?" osopil se na mě. Neodpověděla jsem mu, a místo toho jsem plácla ještě jednou. Až se voda stékající mu po zádech rozstřikla a postříkala mě. "No počkej, zajíci!" řekl. To bylo slibné, a tak jsem ho už nechala na pokoji.
Jenže, po osprchování hned zalezl do postele, nechal zajíce zajícem, a za chvíli spal jako dřevo. Zato já nemohla dlouho usnout.
V pondělí ráno jsme se vrátili do Moskvy, a o spankingu, ani o zající nepadlo ani slovo. Takové slovo nepadlo ani celý týden. Uznávám, že Sergej má v práci značný stres, a večer je rád, že je rád. Netušila jsem, že Sergej už svůj plán má, a že se spankingem chce znovu vyrukovat až v sobotu na dače.
Tentokrát byl u nás na návštěvě Serjožův přítel a současně šéf, pan Filip, a hned dvě jeho přítelkyně, Anita a Galja. Všichni tři byli u nás poprvé. Po roztopení krbu, uvaření čaje a přichystání butěrbrodů byl konečně čas na volnou zábavu. Filip představil své přítelkyně, které neskrývaly, že obě spí s Filipem i spolu. Teď nastala Sergejova hodinka. Udělal dost dlouhou přednášku o spankingu (od minule se to už naučil vyslovovat), o tom, jak je to zábavné, příjemné a pro ženy dokonce zdravé. Odpověděl na otázky nových hostí, a poněkud ochladl, když Galina nadhodila, že by to mohlo být zdravé i pro muže. Na všeobecnou žádost, že by to chtělo praktickou ukázku, Sergej po delším upejpání slíbil, že ukáže, jak to dělá se svou manželkou Valjou. Prolhaný prevít. Ale na druhou stranu se mě zmocnilo příjemné vzrušení. Dostanu, po čem už týden toužím, a ke slovu se dostane i můj přirozený exhibicionismus. Každopádně jsem neprozradila, že Sergej lže.
Manžel mě vyzval, abych se svlékla donaha. Tetelila jsem se blahem, ale nahlas jsem řekla, že v útulném prostředí domova je to v pořádku, když mi dělá spanking na holou, ale před cizími lidmi, třebaže přáteli, se svlékat nebudu, to ať si vypustí z hlavy. Sergej pochopil, že s ním hraji jeho hru a jeho napětí povolilo. Vyčetl mi, že před týdnem jsem se před Leonidem a Tamarou ochotně svlékla, a teď, když mám možnost jeho šéfovi dokázat, že si dovede poradit nejen se svými podřízenými po celé širé Rusi, ale i doma, dělám drahoty. Namítla jsem, že před Leonidem jsem se svlékala proto, že k nám chodí už dlouho, a že to je to dobrý kamarád, skoro milenec. Před ním bych se svlékla kdykoliv, dráždila jsem ho. A, ostatně, minule se tady svlékal i on, což od pana Filipa rozhodně nemůžu chtít. Sergej mi udělal věrohodnou žárlivostní scénu, a slíbil mi, že když se nesvléknu, tak doma mi udělá ne erotický spanking, ale seřeže mě tak, že na to budu dlouho vzpomínat. Všimla jsem si, že děvčata jsou už příjemně vzrušená, a Filip že je nervózní z toho, že možná dopadne, jak údajně dopadl Leonid.
Pod vyhrůžkou krutého trestu jsem se svlékla. Obě ruce jsem si držela na rozkroku. Filip si mě nestydatě prohlížel, zatímco jeho holky na něj vrhaly zlostné pohledy. Zřejmě dostane co proto, až budou sami.

Sergej mi přikázal, abych si lehla na břicho na divan. Odepjal si pásek  a pohladil mě s ním po hýždích. Přejel mi mráz po zádech. "Tady, prosím, vidíte, že spanking je zcela bezpečný. Od minulého výprasku před dvěma dny nezůstala ani stopa. O výprasku minulou sobotu ani nemluvě." Teď jsem se vložila do představení i já. "Ještě jsi zapomněl, že i dnes v poledne, když jsme jeli sem, jsi mě v garáži přehnul přes kapotu auta a stáhl mi kalhotky." "Máš pravdu," chytil se Sergej, "ale to byla jen taková rozcvička." Anita s Galjou už byly plně vtaženy do hry. Obě měly ruce položené na Filipově poklopci.
Sergej teď začal s výpraskem. Za odměnu, že jsem ho nezradila, to dělal dost jemně. Představovala jsem si (a doufala), že to bude horší. Asi po padesáti ranách řemenem jsem Sergejovi řekla "Díky, můj pane" a udělala pukrle. Sergej byl na mrtvici. Když jsem se oblékla (kalhotky zůstaly pod divanem), ozvala se Galja, že ony by to s Anitou taky chtěly zkusit. Galja zřejmě v jejich vztahu hrála pána (Filip mi připadal jako měkkýš, a tipovala bych, že Galja hrála pána i ve vztahu s ním).
Viděla jsem, že Anita je na výprask celá žhavá, ale hrála upejpavou stydlivku ještě líp než já. Opět jsem se do toho vložila. "Anito, to fakticky nic není. Nemusíš se bát. Je to velmi příjemné. Ale když nechceš, tak ať Galja vymrská mě." Neměla jsem daleko od slov k činům: Podala jsem Galje Serjožův řemen a překlonila se přes křeslo. Galja mi sukni přehodila přes hlavu a pustila se do mého zadku. Dělala to mnohem líp, než Sergej. Uštědřila mi dobrou stovku. Chtělo se mi křičet, ale nesměla jsem vypadnout z role, do níž jsem se obsadila. Sergej se dobře bavil, Filip se třásl strachy, že dojde i na něj.
Až teď se Anita uvolila přidat se ke všeobecné zábavě. Svlékla se, a položila své macaté tělo pod Sergejův pásek v Galjině ruce. Na rozdíl ode mě Anita vypadla z role velmi rychle. Přestala hrát ctnostnou pannu, a každým zvukem, každým gestem a každým pohybem dávala najevo, že si to užívá. Galja jí výprask spestřovala okatými mileneckými vložkami.
Filip se svými lesbickými konkubínami odjel až těsně před půlnocí. Jistě se mu ulevilo, že jeho zadek zůstal prozatím nepoškozen. Předpokládám, že se tady tak hned neukáže.
Osaměli jsme. Sergej mě objal a dlouze políbil. "Bylas hodná, moc hodná. Díky, žes mě neshodila." "To nic," odpověděla jsem, "ale teď se musíš postarat o to, aby se tady Leonid s Filipem nesešli. Doufám, že se neznají?!" Tím si Sergej nebyl jist.
Pohladil mě po dvakrát zmrskaném zadku (kalhotky byly stále pod divanem). "Co myslíš, snesl by ještě třetí?" S odpovědí jsem si dala pořádně načas, třebaže odpověď jsem znala okamžitě. "Jo, snad jo. Ale měl bys to vyzkoušet i ty! Je to totiž příjemné a zdravé!", vypůjčila jsem si jeho formulaci. To ho poněkud zaskočilo. Ale nechtěl vypadat jako Filip, a tak váhavě souhlasil.
"Tak jdeme na to," řekla jsem. Svlékla jsem si šaty, a pak mě něco napadlo. "Dost bylo řemene, měli bychom zkusit něco jiného." Z kredence jsem vytáhla zahradnické nůžky, a tak, jak jsem byla, to jest nahá, jsem vyběhla do zahrady a ustřihla z jakéhosi keře pěkný rovný, dost tlustý prut. Vrátila jsem se, strčila prut Sergejovi, a v malinkaté ložničce jsem se svalila na postel. Sergej mě ještě chvíli hladil, a konstatoval, že můj zadek není ani dvěma výprasky skoro vůbec zdevastován.
Prutem, to bylo jiné kafe, než řemenem. Tentokrát jsem křičela ne kvůli představení, ale opravdu bolestí, a kopala nohama. Muž se mě zeptal, jestli má přestat. "Ne, nepřestávej," odpověděla jsem. "Seřež tu prolhanou prdel, co se do ní vejde!" Nedal se dvakrát pobízet. Když skončil, bylo prostěradlo pode mnou celé mokré. Bylo to tvrdé, ale asi si něco takového ještě někdy objednám.
Vyměnila jsem prostěradlo a řekla Sergejovi,"Tak, teď ty. Prutem, nebo řemenem?" Rozhodl se pro pásek. Po chvíli smlouvání se svlékl a zaujal polohu ležícího střelce. Trochu jsem ho po zadku hladila. Bylo mi to vzácné, protože obvykle ho hladím někde úplně jinde. Během hlazení jsem s ním ještě trochu konverzovala. "Dostal jsi vůbec někdy výprask?" "Ano, víckrát, dokonce často. Ale nikdy na holý zadek. Přes tlusté kalhoty to ani nebývalo cítit." "Tak když jsi nováček, protentokrát tě budu šetřit." "Protentokrát?" zděsil se. "Chceš říct, že se to ještě bude opakovat?" "Pevně v to věřím," odpověděla jsem. "Takový výprask totiž, nejen, že je zdravý," že je příjemný jsem vynechala, protože někdy moc příjemný není, "ale upevňuje vztahy. A na upevnění vztahu s tebou mi záleží." Sergej se nadmul pýchou. "A co ty? Ty jsi někdy dostala?" "Já moc ne," opáčila jsem, "ale zato jednou na holou. U dědy na vesnici jsem si hrála s jeho králíky, a utekli mi z kotce. Pár z nich ani nenašel. Asi je sežrali vlci." "Jak jsi to snášela?" "Špatně." řekla jsem. "Ale to byl výprask z trestu, a výprasky z trestu se snášejí vždycky špatně. To, co jsme dělali dnes, to nebyl trest, ale čistá erotika." Na potvrzení svých slov jsem ho pohladila na varlatech, a nahmátla už docela pěkně tuhý úd.
Domluvila jsem, a chopila se pásku. Po mírném výprasku byl Sergejův zadek starorůžový. Náš vztah se začal upevňovat. Byli jsme oba spokojeni, ale při souloži, kterou večer vyvrcholil, jsem musela být protentokrát nahoře.



No comments:

Post a Comment